Zakończyła się I edycja Akademii Liderów (AL), programu rozwoju kompetencji. Skierowanego jest on do pracowników, którzy na naszej uczelni kierują biurami, jednostkami, sekcjami lub są gotowi pełnić taką rolę w przyszłości. W AL uczestniczyło ponad 100 pracowników Uniwersytetu Warszawskiego.
Z Uniwersyteckiego Ośrodka Transferu Technologii swoje kompetencje podnosiły 2 Liderki: Renata Olejnik z Sekcji Własności Intelektualnej i Małgorzata Rogaszewska — kierownik administracyjną naszej jednostki.
Głównym celem Akademii Liderów Uniwersytetu Warszawskiego jest kształtowanie kluczowych kompetencji kierowniczych, w tym wspierania pracowników (ich rozwoju oraz umiejętności istotnych w procesach zmian), a także umożliwienie integracji, budowania współpracy pomiędzy kadrą różnych jednostek, dzielenia się doświadczeniami.
Więcej informacji o wydarzeniu kończącym Akademię Liderów na stronie ZIP.
Dla Twojej wygody zbieramy ciasteczka, zgadzasz się na to? :)