Według rankingu „Top Marka” przygotowanego przez magazyn „Press” i „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” Uniwersytet Warszawski to najsilniejszy w Polsce brand w sektorze uczelni.
21 i 22 listopada br. odbywa się 16-ta Konferencja PACTT. To bodaj najlepsza okazja do zdobycia najnowszych informacji na temat uwarunkowań, w jakich realizowane są procesy komercjalizacji badań naukowych.
Dzisiejsza Rzeczpospolita opublikowała artykuł o odkryciu prof. dr hab. Wojciecha Grochali z Centrum Nowych Technologii UW. Chodzi o prostą metodę syntezy soli zawierającej dwuwartościowe srebro.
Kapituła Nagrody Gospodarczej Prezydenta RP w XXII edycji Nagrody wyłoniła 21 nominowanych. W tym gronie znalazła się firma zgłoszona przez Uniwersytet Warszawski – Fluence Technology.
Nasz udział w 14. Forum Rozwoju Mazowsza to okazja do zaprezentowania rozwiązań wypracowanych na UW, które mają trafić do otoczenia społeczno-gospodarczego uczelni oraz tych, które już trafiły na rynek i mają praktyczne zastosowanie.
Jedna z najmłodszych spółek spin-off założonych przy UW, BHUMI sp. z o.o., nabyła od UW trzy licencje na zastosowanie wyników badań w swoich produktach.
Jesteś przedsiębiorcą z Mazowsza, który myśli nieszablonowo? Zgłoś swoje innowacyjne produkty, usługi lub technologie do konkursu „Innowator Mazowsza. Łączna pula nagród to 118 000 zł! Zgłoszenia tylko do 1 wrzesnia.
Uniwersytet Warszawski w konsorcjum z UWRC sp. z o.o. (spółką celową UW), Politechniką Warszawską oraz Instytutem Badań Stosowanych Politechniki Warszawskiej sp. z o.o., został zakwalifikowany do realizacji zadania „Inkubator Rozwoju” projektu „Science4Business – Nauka dla Biznesu”.
FNP serdecznie zaprasza potencjalnych wnioskodawców na spotkanie informacyjne dotyczące działania TEAM NET, finansowanego z programu Fundusze Europejskie dla Nowoczesnej Gospodarki (FENG).
Na początku lipca DIANA NATO ogłosi drugi nabór dla firm technologicznych, które będą pracować nad rozwiązaniami wspierającymi sektor obronny i cywilny. W zeszłym roku 44 firmy dołączyły do pilotażowego programu DIANA, wzmacniając rozwój swoich biznesów i rozszerzając sieci kontaktów w ramach Sojuszu.
Dla Twojej wygody zbieramy ciasteczka, zgadzasz się na to? :)